Service og Support

Vores kunders tilfredshed er vores vigtigste parameter. Vores fokus er vores kunders driftssikkerhed. Dette både ved struktureret forebyggende vedligehold, grundig uddannelse onsite og hvis uheldet skulle være ude – hurtig og kompetent service.

Med mere end 30 års erfaring i servicesektoren for emballerings- og produktionsudstyr, er vi overbevist om at vi er i stand til at løse størstedelen af de påkrævede serviceopgaver.

+45 70 60 28 18

Bemærk ved henvendelse uden for normal arbejdstid, weekend og helligdage kan være    pålagt gebyr uden forudgående serviceaftale.   

Ved henvendelse sendes. Kontaktdata og PO No. til order@etiketteknik.dk

RÅDGIVNING OG PROJEKTER

Rådgivning om udstyr, integration, software og PLC programmer.

INSTALLTION

Installation og idrifttagelse ved levering af nyt udstyr og anlæg.

RENOVERING

Vedligehold, renovering og service hos jer el. på vores værksted  

OPTIMERING

Optimering af eksisterende liner og produktionsudstyr for at mindske nedetid og undgå unødigt slid og fejl.

SUPPORT

Mulighed for 24/7 telefonsupport og hurtig reaktion ved akut nedbrud.

OPLÆRING - KURSUER - UDDANNELSE 

I betjening af udstyr og maskiner som en del levering af nyt men også for eksisterende.  

SERVICEAFTALER

Service og forebyggende vedligeholdelse efter fastlagte intervaller.